About places & food! Thank you for dropping by. Regards, Zharm Muhamad

Tuesday 3 November 2015

It's been a while

Agak lama aku takde post benda baru. Banyak benda baru sebenarnya terutamanya port2 makan tapi tak sempat nak menulis. Tentang travel, last aku pergi langkawi je bulan puasa haritu sebelum tu ke philipines. Dan InsyaAllah hujung bulan november nanti akan fly pergi europe untuk percutian musim sejuk kali pertama aku dan syada.

Malam ni baru balik lepak ngan raman kat area Sri Rampai borak2 pasal teater yang baru je kami buat baru2 ni iaitu teater kanak2 anak si tukang kayu. Itu antara latest projek yang aku buat. Tahun ni jugak aku agak kurang perform di event2 lokal. Projek teater ni dah start dari lepas raya haritu sampai musim cuti jerebu pun kitorang sibuk berlatih. Alhamdulillah selesai dua pementasan di DBP dan UM. 

So, untuk masa ni aku sedang busy dengan kerja2 di sekolah dan planning untuk europe trip kedua aku dan syada je. Untuk gambar nanti bolehlah usha di #nomadiczharmsyada #malaysiancoupletakeseurope & #teacherandwriter di instagram. 


For more updates follow me on instagram: zharmmuhamad

Good night😴




No comments:

Post a Comment